Μπορούν να συνυπάρξουν; Το μεγαλύτερο ποσοστό όσων έχουμε δει ως τώρα (δες τρανταχτό παράδειγμα) φωνάζει ένα εκωφαντικό ΟΧΙ! Υπάρχουν όμως δουλείες που αποτελούν την -πολύ ευχάριστη- εξαίρεση στον κανόνα. Ενα απ'αυτά είναι η τελευταία προεκλογική καμπάνια της Χρύσας Αράπογλου, την οποία ανέλαβε το γραφείο echo της Θεσσαλονίκης. Η λογική είναι τέρμα πολιτική και δεν ξεφεύγει καθόλου από τα υπάρχοντα πρότυπα (μεγάλη φωτό του υποψηφίου, όνομα, λογότυπο και σλόγκαν συνδιασμού κλπ.) αλλά δεν έχει -ευτυχώς- κανένα από σχεδιαστικά πρότυπα που -δυστυχώς- εξακολουθούν να υπάρχουν σε τέτοιες δουλειές. Είναι 100% επαγγελματική και φρέσκια δουλειά. Μακάρι να βλέπαμε κι άλλα τέτοια όμορφα σε προεκλογικές εκστρατίες.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε στο site της αλλά και να διαβάσετε στο σχετικό thread του hegrade.
2 σχόλια:
H δουλειά είναι εξαιρετική αλλά η χρύσα μας δεν ταιριάζει στο όλο σκηνικό.
Εγώ, πάντως, άκουσα επαϊοντα του αντικειμένου να χαρακτηρίζει το προϊόν (της καμπάνιας) σαν cross μεταξύ ΙΚΕΑ και Μασούτη, και αντικείμενο πόθου των απολιτίκ...
(ΥΓ: Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το προϊόν είναι αυτό που πουλάει η καμπανιά, όχι απαραίτητα η ίδια η Αράπογλου)
Δημοσίευση σχολίου