30 Σεπτεμβρίου 2006

Στο Ταξί

O μοναδικός άνθρωπος στην πόλη που έπεσε πάνω σε αριστερό ταρίφα ήμουν εγώ. Ω ναι! Στην Όλγας είχε τρομερό μποτιλιάρισμα διότι σε αυτήν την πόλη -που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι η μόνιμη έμπνευση του Νταλί- γίνονται όλα μαζί ταυτόχρονα. Εκλογές και Ινφοσύστεμ. Η λεωφορειογραμμή έχει καταργηθεί προ πολλού διότι είναι γνωστό σε όλη την πλάση ότι σε περίοδο εκλογών ο καθένας παρκάρει όπου θέλει χωρίς να τον ενοχλήσει κανείς. Τα αλαρμ αναβόσβηναν διαρκώς από τη βίλα μπιάνκα εως τη Χανθ ενώ παρατήρησα και ένα hilux Toyota διπλοπαρκαρισμένο με αλαρμ μπροστά σε goodys να κλείνει τον μισό δρόμο με τις ροδάρες του. Με λίγα λόγια π-α-ν-ι-κ-ό-ς.

Το ταξί μου έχει ακινητοποιηθεί όπως τα συγκρουόμενα και περνώντας μπροστά από το εκλογικό κέντρο του Μπουτάρη ο ταρίφας -one of a kind αριστερός- αναφωνεί: «Ρε τον Μπουτάρη! Σα ζωντανός είναι. Είδες αν έχεις λεφτά όλα μπορείς να τα κάνεις.» Σκέφτομαι αν πρέπει να του εξηγήσω ότι μια καλή φωτογράφηση και μια ποιοτική ψηφιακή εκτύπωση δεν στοιχίζουν πάνω από 100-150 ευρώ αλλάζω γνώμη όμως και δεν του απαντώ γιατί ο άνθρωπος είναι πεισμένος ότι ο Μπουτάρης είναι πλούσιος. Μέσα στο γενικότερο μίνι αλτζχάιμερ που με δέρνει θυμάμαι με μεγάλη προσπάθεια ότι αυτή τη φράση για τον Μπουτάρη την έχω ακούσει για δεύτερη φορά μέσα σε δέκα μέρες.

Το ταξί έχει κολλήσει στην άσφαλτο και κάνουμε 10 μέτρα κάθε 10 λεπτά έτσι βρίσκω την ευκαιρία να πιάσω κουβέντα με τον οδηγό για την ατσαλακωτιάδα. «Κοίταξε να δεις παλικάρι» μου λέει «το κέντρο της Θεσσαλονίκης ήταν πάντα συντηρητικό αλλά αυτό το χάλι πρέπει να αλλάξει επιτέλους γιατί πέρασαν πολλά χρόνια με τους ίδιους ανθρώπους να κινούν τα νήματα. Δηλαδή τι; Αυτοκρατορία;»

Χμ… λέγοντας αυτά ο οδηγός στο μυαλό μου έρχεται η φράση από τον Άρχοντα Των Δαχτυλιδιών: «Η εξουσία διαφθείρει. Η απόλυτη εξουσία διαφθείρει απόλυτα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: