Η Ροδιά υποβάλλει μερικά ενδιαφέροντα ερωτήματα για την ενεργειακή πολιτική της αυτοδιοίκησης, σε πρόσφατο post μου για ..τους θεωρητικούς της δημοσιογραφίας των πολιτών:
Μερικά ερωτήματα που έχω:Ο Poetic Justice βρίσκει το νήμα, και σχολιάζει παρακάτω:.. για τους υποψήφιους δημοτικών ΚΑΙ βουλευτικών εκλογών τις έβαλα[.. τις ερωτήσεις]. Αλλά, θα μου πεις ότι οι εκλεκτοί του λαού πού να ξέρουν τι θα πει "ενέργεια"..? Μπορεί να νομίζουνε κιόλας ότι είναι μια εκδήλωση που γίνεται στο Γκάζι από κάτι τρελούς που πηδολογάνε για να (ή για να μη) στρίψει ο άξονας της γής!
- Γιατί δεν ακολουθούν οι Δήμαρχοι το παράδειγμα του Δημαρχείου Πυλαίας που είναι αυτάρκες σε ενέργεια από τη μελέτη που ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ στην αυλη του..? (ήπια ενέργεια από τρύπες στο έδαφος σε βάθος 60 μ.)
- Υπάρχουν ένα σωρό μελετες ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΕΣ στα συρτάρια της Σχολής Μηχανολόγων (κλπ) του ΕΜΠ (υποθέτω και στα συρτάρια και άλλων Πολυτεχνικών Σχολών). ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ δεν επιδοτεί την εφαρμογή τους σε Δημόσια Κτίρια..?..ίσως επειδή τα περισσότερα είναι νοικιασμένα..
- Τι θα γίνει με τα λεωφορεία που κινούνται με υδρογόνο..? Υπάρχει η μελέτη, υπάρχει το μοντέλο, γιατί δεν κυκλοφόρησαν ακόμα..?
- Πού είναι η σχετική νομοθεσία για την πώληση ηλ. ρεύματος από ιδιώτες στη ΔΕΗ..?
4. Πού είναι η σχετική νομοθεσία για την πώληση ηλ. ρεύματος από ιδιώτες στη ΔΕΗ..?Και ο Πάνος επεκτείνει τον προβληματισμό:Εδώ, Νόμος 3468/06.
Ένα καλό διαφωτιστικό άρθρο που υπέπεσε στην αντίληψή μου.
Δυστυχώς όμως, "εμπόδια" ξεφύτρωσαν στην εφαρμογή του. ΄Οχι, δε θα ξεφύτρωναν :-p
Έχει πολύ μέλλον ακόμα...
- Πότε θα αποσυμφορηθεί το κέντρο της πόλεις από τις λειτουργίες που δε μπορεί πια να σηκώσει; Πότε θα μεταφερθούν το ΑΠΘ, η ¨Εκθεση και τα νοσοκομεία και θα χοροθετηθούν περιφερειακά- απαραίτητη προϋπόθεση για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού; Πότε το κέντρο της πόλης θα ξαναγίνει προσπελάσιμο για τους κατοίκους; Πότε οι τοπικοί άρχοντες θα απαλλαγούν από το σύνδρομο "να κάνουμε ένα ακόμα υπόγειο πάρκινγκ;" (που δε λύνει, αλλά οξύνει τα προβλήματα) και θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα στη ρίζα του;
- Πότε ο σχεδιασμός των λειτουργιών της πόλης θα γίνεται με βάση τα συμφέροντα των κατοίκων και όχι μιας ομάδας ιδιοκτητών; Πότε θα πάψουν να προγραμματίζονται και να υλοποιούνται έργα - τέρατα, όπως η επέκταση του αεροδρομίου και η υποθαλάσσια αρτηρία, εις βάρος των κατοίκων και της ποιότητας ζωής στην πόλη;
- Πότε η Θεσσαλονίκη θα αντιμετωπίσει το γεγονός ότι αναπτύσσεται οικιστικά χωρίς κανένα απολύτως σχέδιο; Πότε θα λειτουργήσουν ΣΩΣΤΑ βασικές υποδομές, όπως ο βιολογικός καθαρισμός, και θα υλοποιηθούν οι καινούριες, όπως ένας πραγματικός και ασφαλής ΧΥΤΑ; Πότε θα δούμε να υλοποιούνται δράσεις όπως αυτές που περιέγραψε η Ροδιά, σε προηγούμενο σχόλιο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου