31 Αυγούστου 2007

οι βασιλικότεροι του βασιλέως

Ο κύριος Μανώλης Κοττάκης της ΕΡΤ (πρώην;), του Ελεύθερου Τύπου και μάλλον αρχιμπάτλερ της Γιάννας. "Η οικογένεια Αγγελοπούλου προσφέρει το τάδε ποσό για την αποκατάσταση των πληγέντων" εκστόμισε με ύφος 1000 καρδιναλίων θυμίζοντάς μας τον παπουτσωμένο γάτο: "τα δώρα αυτά σας προσφέρει ο αφέντης μου, Μαρκήσιος του Καραμπά!". Φανταστείτε τώρα το ίδιο να εκστομίζει ο Παντελής Καψής ή ο Γιάννης Πρετεντέρης εκ μέρος του ΔΟΛ. Μπορείτε; Ούτε εγώ, ακόμα και για τον Πρετεντέρη. Ως εκεί όλα καλά. Το κέφι ανάβει όταν καλείται να σχολιάσει τις δημοσκοπήσεις. Μόνο σημαιάκια που δεν κουνάει. Τη θέση του Ρουσόπουλου να του είχαν τάξει τέτοια χαρά δε θα έκανε...Δεύτερο κρούσμα, η κυρία Άννα Παναγιωταρέα. Αυτή άραγε τι να προσδοκά; Εξάλλου τα έχει όλα: την εκπομπούλα της, τη θέση καθηγητήτριας πανεπιστημίου, τους φοιτητές της, τη θέση καθηγητήτριας πανεπιστημίου, τους φοιτητές της, τη θέση καθηγητήτριας πανεπιστημίου, τους φοιτητές της, τη θέση καθηγητήτριας πανεπιστημίου, τους φοιτητές της, τη θέση καθηγητήτριας πανεπιστημίου, τους φοιτητές της, τη θέση καθηγητήτριας πανεπιστημίου, τους φοιτητές της...Τη θέση καθηγητήτριας πανεπιστημίου και τους φοιτητές της τα είπα;

6 σχόλια:

Oneiros είπε...

Δεν ξέρω, κάτι έχω πάθει τώρα τελευταία κι αφαιρούμαι πολύ εύκολα με τα προεκλογικά πάνελ στην τηλεόραση. Για κάποιο λόγο, βλέπω κοστουμαρισμένους άνκορς και πολιτευτές κι ο λογισμός μου τρέχει σε καμένους ανθρώπους και ζώα. Είμαι καλά, γιατρέ μου;

Oneiros είπε...

..Επίσης, βλέπω πύρινες γλώσσες να καίνε ακόμα Ηλεία κι Αρκαδία' όμως, μου είπαν ότι οι φωτιές έχουν σβηστεί γιατί έχουμε εκλογές σε λίγο και δε μπορούν ν' ασχολούνται. Μήπως ζω σ' εναλλακτική πραγματικότητα;

marl(t) είπε...

άκρως φυσιολογική η αντίδρασή σας. Αυτοί πάλι το μόνο που βλέπουν είναι η πλάτη του μπροστινού τους στην ουρά για τα οφίτσια. Κρα!

Ανώνυμος είπε...

Σας βαλαμε λινκ στο μπλογκ μας Ελπιζουμε να μην εχετε αντιρρηση Σε αντιθετη περιπτωση σας παρακαλουμε να μας ενημερωσετε.
Ευχαριστουμε

Oneiros είπε...

Ούτε κουβέντα να γίνεται παιδιά περι άδειας σε τέτοια πράγματα, εμείς ευχαριστούμε. Μόνο κάτι τηλεβιβλιοπώλες με απέχθεια για το internet προσπαθούν να απαγορεύσουν το linking.

Ανώνυμος είπε...

Αυτή την ταλαίπωρη ΖΑΧΑΡΕΑ κανένας δεν την λυπάται; Ούτε ο άντρας της;;;;;