28 Αυγούστου 2007

ασύμμετρα

"Ασύμμετρα" είναι τα χεράκια σου μικρό μου γκουβερνάτο
Το ένα μουτζώνει κατα κεί , το άλλο προς τα εμένα
Με τέτοιον πρωθυπουργό γλυκά φάμε μαντολάτο

Με το φουρφούρι σου φυσάς να σβήσουνε οι φλόγες
μα τα μπατζάκια σου τραβάς μη γίνουναι πιρόγες

Κοιμάσαι και ονειρεύεσαι, θώκους , προεδριλίκια
και τάζεις σα ξυπνάς σε όλους χαρτζιλίκια

Ο οχτρός σε κυνηγά, μονάχα εσύ τον βλέπεις
με τον φακό σου τώρα δα μες στα σκοτάδια φέγγεις

Με την μπαρούφα συντροφιά την γκάφα αγκαλίαζεις
και το λαό που κυβερνάς με την μασιά τον σφάζεις

"Ασύμετρα" είναι τα χεράκια σου μικρό μου γκουβερνάτο
Το ένα μουτζώνει κατα κεί , το άλλο προς τα εμένα
Με τέτοιον πρωθυπουργό γλυκά φάμε μαντολάτο

υγ: ασύμμετρες να 'ναι οι μέρες σας, σα δε ντρεπόμαστε λέω εγώ!Για πόσο ηλίθιους μας έχετε? Ασύμμετροι είστε οι ίδιοι όχι η απειλή.

1 σχόλιο:

Oneiros είπε...

Και κλιμακώνουν τους επικίνδυνους παραλογισμούς τους. Αντί να κοιτάξουν να σβήσουν τις φωτιές, και ν' αφήσουν τα ανακριτικά της αστυνομίας και της πυροσβεστικής να κάνουν τη δουλειά τους (που είναι ο εντοπισμός των εμπρηστών, όποιων και όσων υπάρχουν), κλώθουν θεωρίες συνομωσίας χωρίς αποδείξεις για να αποσείσουν τις ευθύνες τους και να ελέγξουν τις αντιδράσεις.
Δε θα τους περάσει όμως, μ'όλα τα στραβά τους, ένα πράγμα που δεν έχουν οι συμπολίτες μας ευτυχώς είναι ιστορική μνήμη χρυσόψαρου. Ακόμα κι ο στρατός τους αδειάζει.

Ωραία η μαντινάδα :-)