14 Σεπτεμβρίου 2007

Spam democracy

Μιά και βλέπω ότι έχει ξεφύγει το πράγμα με το προεκλογικό spam, έχω δύο καινοτόμες προτάσεις να κάνω στους πολιτευτές:
  1. Ανταλλάσσω -μερικώς- την ησυχία και ιδιωτικότητα του mailbox μου την περίοδο των εκλογών με πλήρες moratorium στο χαρτομάνι. Αν συμφωνήσουν όλες οι παρατάξεις στις επόμενες εκλογές να χρησιμοποιήσουν ΜΟΝΟ το email για την ενημέρωση των πολιτών και όχι φυλλάδια (ιδίως οι πολιτευτές των 2 μεγάλων κομμάτων, που έχουν μοιράσει 2 Ηλείες επεξεργασμένα δέντρα μόνο στη γειτονιά μου), δεσμεύομαι να μην τα σβήνω αυτόματα, να διαβάζω όσα δεν προσβάλλουν τη νοημοσύνη και την αισθητική μου, ακόμα και να προωθώ όσα βρίσκω αξιόλογα σε φίλους και γνωστούς. The catch: δε συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο' είτε χαρτούρα, είτε email spam, και σαφώς προτιμώ το 2ο για οικολογικούς λόγους (that's eXclusive OR)
  2. Ανταλλάσσω -μερικώς- την ησυχία και ιδιωτικότητα του κινητού μου τον υπόλοιπο χρόνο με άμεση δημοκρατία σε όσα περισσότερα ζητήματα γίνεται. Κι εξηγούμαι: δεν ανέχομαι το spam στο κινητό μου από πολιτικούς για οτιδήποτε λιγότερο από την ενημέρωση του πολίτη για τρέχοντα ζητήματα και τη διενέργεια δημοψηφισμάτων (sans Mediatel και λοιπές βδέλες των SMS). Κινητά διαθέτει πλέον η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων. Εφόσον ξέρετε τους αριθμούς ακόμα και των καρτοκινητών μας και μπορείτε να μας βρείτε οπουδήποτε στον πλανήτη, αξιοποιήστε τη δυνατότητα αυτή για κάτι χρήσιμο και αξιόλογο. (Καταλαβαίνω φυσικά ότι δεν γίνεται να διενεργηθούν και οι ίδιες οι εκλογές μ' αυτή τη μέθοδο, για ευνόητους λόγους.)
Λοιπόν, τι λέτε; Ξέρω ότι πολλοί από σας βολτάρουν στα blogs για να βολιδοσκοπήσουν τις προθέσεις των ψηφιακών πολιτών πέρα από τα στημένα γκάλοπ, και σίγουρα μερικοί θα διαβάζετε κι αυτό το blog.
Μιλήστε, σας ακούμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: