14 Σεπτεμβρίου 2007

ευτυχώς ήρθε το τέλος!

Εντάξει, μου λύθηκε μια απορία αυτή την εβδομάδα. Σε τι χρησιμεύει η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ Λονδίνου. Να φέρνει με πτήσεις τσάρτερ ψηφοφόρους-κοτόπουλα στη μαμά Ελλάδα. Έχω όμως μερικές ακόμα που μου προέκυψαν μόλις σήμερα:

1. υπάρχει κάποιος προφανής λόγος να έχει γεμίσει όλη η Θεσσαλονίκη από Έκθεση μέχρι Αγία Σοφία με μπατσοκλούβες σήμερα;

2. μα τι λέτε, κύριε τηλεοπτικέ φιλοκυβερνητικέ δημοσιογράφε (τελικά το χούι φεύγει τελευταίο - once ΟΝΝΕΔίτης always ΟΝΝΕΔίτης), οι εκλογές δεν κρίνονται από τον κόσμο στις προεκλογικές συγκεντρώσεις; Με ταράζετε, που θα έλεγε κι ο Πρέκας. Κατά τα άλλα σήμερα όλες οι δεξιές εφημερίδες το είδαν για λαοθάλασσα το χτεσινό της Θεσσαλονίκης - μπορεί να ήταν κιόλας (who cares?) εξάλλου έχουν το ακαταλόγιστο. Όμως αποφασίστε τέλος πάντων και πείτε μας κι εμάς αν κρίνονται από τις λαοθάλασσες ή αν είναι ξεπερασμένα αυτά και κρίνονται από τις δημοσκοπήσεις των 1000 ατόμων. Έχω μια υποψία πάντως πως οι εκλογές κρίνονται ακόμα στις κάλπες. Εκτός κι αν ξέρετε κάτι παραπάνω.

3. η τελευταία απορία δεν είναι δική μου αλλά του Σκανδιναβού φίλου μου. Του έχω περιγράψει πως όλο το χειμώνα οι Έλληνες φοιτητές διαμαρτυρόταν και διαδήλωναν για διάφορα ζητήματα μεταξύ των οποίων και η πιθανή/επιδιωκόμενη/υπό συνθήκες κατάλυση του πανεπιστημιακού ασύλου. Σήμερα του είπα πως περνώντας από το πανεπιστήμιο είδα να έχουν αναρτήσει ένα τερααάστιο πανό που γράφει εν ολίγοις "φούμο σε ΝΔ - ΠΑΣΟΚ! Ισχυρό ΚΚΕ" πάνω στην πρόσοψη της Πολυτεχνικής. Ξαφνιάστηκε. Ύστερα το καλοσκέφτηκε και με ρώτησε αν η φοιτητική παράταξη (πράγμα αδιανόητο γι' αυτόν αλλά τέλος πάντων το έχει εμπεδώσει ως πραγματικότητα) του συγκεκριμένου κόμματος είναι ισχυρή στο Πολυτεχνείο. Του είπα πως στη δική μου σχολή, την Αρχιτεκτονική που θεωρείται η πλέον αριστερόστροφη, παίρνει μετά βίας 50 ψήφους. Κι αναρωτήθηκε ο καημένος με όλο το Σουηδικό μυαλό του: αυτό δεν είναι κατά κάποιον τρόπο κατάλυση του ασύλου επίσης; Τα συμπεράσματα δικά σας. Κάθε απάντηση και διαφωνία δεκτή. Εγώ πάντως ακόμα σκέφτομαι τι να του απαντήσω.

Αυτά και καλή ψήφο!

2 σχόλια:

Oneiros είπε...

It ain't over till the fat lady Ballot sings...

Oneiros είπε...

Ετικέτες Βαλκάνιοι, Εκλογές 2007, μη μας πρήζετε άλλο, ουστ κοράκια, τ' ακούσαμε κι αυτό

..Άσχετο, σου' πα ότι μ' αρέσουν πολύ τα tags που διαλέγεις; :-))