14 Οκτωβρίου 2006

ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΡΕ!

Πρώτη φορά στην ζωή μου αδημονώ τόσο πολύ να ξημερώσει η επόμενη μέρα.
Πρώτη φορά θέλω τόσο πολύ να μαυρίσω με τη ψήφο μου την ντροπή της πόλης.
Πρώτη φορά θέλω να βάλω σταυρό και να πατήσω με δύναμη το στυλό πάνω στο ψηφοδέλτιο μέχρι που να σκιστεί το χαρτί.
Πρώτη φορά θέλω τόσο πολύ να εκδικηθώ την ομηρεία του βλαχομπαροκ της χαμηλής αισθητικής, της βλαχιάς, της σαπίλας.
Πρώτη φορά θέλω με τόσο πάθος να σβήσω τα ηλίθια χαμόγελά τους που με κοιτάνε σα μόγγολα κάθε μέρα που βγαίνω έξω.
Πρώτη φορά θέλω τόσο πολύ να πώ ΟΥΣΤ στα ξερατά της γης.
Πρώτη φορά θέλω να τους στείλω με δύναμη πίσω στους οχετούς και τα λαγούμια από τα οποία ξεπήδησαν.


ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΡΕ!
Δώστε μου πίσω τις μουσικές της, την κουλτούρα της, την ομορφιά της, τα ράδια της, τα γκρουπ της, τα μπαράκια της, τη φιλοξενία της. Δώστε μου πίσω την ωραία της θάλασσα, τα ηλιοβασιλέματα της, το λιμάνι της, τις ταβέρνες της. Δώστε μου πίσω επιτέλους την πόλη που γεννήθηκα, μεγάλωσα κι αγάπησα

5 σχόλια:

marl(t) είπε...

όπα, με το μαλακό! Την πόλη οι πολίτες τους τη δώσανε στα χέρια αυτών που τη δώσανε. Στο χέρι μας είναι άρα να την πάρουμε πίσω. Κι όσο σκέφτομαι ότι είμαι το μοναδικό άτομο της οικογένειάς μου που θα ψηφίσει αύριο...Η ξενιτιά γαρ...

Dark Angel είπε...

Ναι βέβαια. Αυτό λέω maroulita. Οτι στο χέρι μας είναι να την πάρουμε πίσω. Είμαι λίγο αγανακτισμένος με όλη αυτή την παρωδία όπως επίσης αγανακτώ με το γεγονός ότι άδειασε η πόλη για να πάνε να ψηφίσουν αλλού! Μα είναι τελείως τρελό!

marl(t) είπε...

κι έτσι θα έχουμε να τους προσάψουμε πως είναι μπουρτζόβλαχοι από Δευτέρα (αυτή ή την άλλη) που θα διαμαρτύρονται πως ξαναβγήκε ο Παπ (χτύπα ξύλο, βέβαια). Ε, ρε αυτό το weekend πλημμύρισαν τα χωριά όλης της επικράτειας Χ-5 και Louis Vuitton! Άλλες χρονιές έκαναν πως ήταν δημότες Αθηνών και Θεσσαλονίκης που απείχαν αλλά φέτος έχει πέσει πείνα κι έτρεξαν όλοι στα χωριά για ανεφοδιασμό. Ξέρεις πόσο έχει πάει η 6αδα τα αυγά;

Oneiros είπε...

ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΡΕ!

Το σκέφτομαι πάντως εδώ και καιρό: τελικά δε φταίνε μόνο τα μικρά μας πόνι (γιατί όλο και κάποιοι μένουν πίσω και ψηφίζουν αυτούς που βγαίνουν), αλλά κι εμείς που δεν το ζητάμε φωναχτά, και μόνο το ψιθυρίζουμε μεταξύ μας, λες κι εμείς θα 'πρεπε να ντρεπόμαστε ή να κρυβόμαστε.

Shout it out from the rooftops...

Someone always playing corporation games
Who cares - they're always changing corporation names
We just want to dance here, someone stole the stage
They call us irresponsible, write us off the page

Marconi plays the mamba,
Listen to the radio -
Don't you remember?
We built this city,
We built this city on rock an' roll!
-- We built this city, Jefferson Starship

Salah ad-Din είπε...

Δυστυχώς δεν είναι στο χέρι μας να φύγουν οι Πανίκοι. Μην ελπίζετε παιδιά. Όταν υπάρχουν Πασόκοι που ψηφίζουν ατσαλάκωτο και Πανίκα λόγω πελατειακών σχέσεων στην αυτοδιοίκηση... Ο θείος μου ίδρωνε κάθε Κυριακή 40 χρόνια μήπως δε βγει το ΠΑΣΟΚ σε κάποιο νομό. Και φέτος έριξε Πανίκα! Τί να λέμε?