08 Σεπτεμβρίου 2009

Και εγώ με ποιόν θα ασχολούμαι;



Ο τύπος δεν παίζεται. Διαψεύδει δημοσιεύματα που πιθανότατα ο ίδιος να "διέρευσε" σε πρόθυμους δημοσιογράφους. Τα δημοσιεύματα λοιπόν τον θέλανε υποψήφιο, ο ίδιος για οικονομικούς λόγους, λέει, δεν θα κατέβει. Η επόμενη κίνηση είναι να δημοσιεύσει την επιστολή του αυτή.

Λοιπόν φίλε μου Κώστα, να μου επιτρέψεις να σε φωνάζω με το μικρό, μετά την νίλα που έπαθες με το μαϊμού πτυχίο θα έπρεπε να είχες εξαφανιστεί από προσώπου γης αλλά ποιός έχασε την ντροπή για να την βρεις εσύ.

Το μόνο που θα μου λείψει είναι οι αφορμές για Post.
Άντε γειάαα

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αναρωτιέμαι ποιοι ακριβώς να είναι οι οικονομικοί λόγοι:
-είμαι κι εγώ θύμα της κρίσης (διεθνούς και εγχώριας);
-δε μου φθάνουν τα λεφτά μου, έχω και υπουργάρες συνυποψήφιους;
-έχω αλλά δεν τα ξοδεύω σε προεκλογική εκστρατεία, έτσι κι αλλιώς τζάμπα θα πάνε
- έτσι κι αλλιώς δε θα 'βγαινα πάλι, αλλά τώρα δε θα είναι και οι δικοί μου να με διορίσουν σε κάποιον οργανισμό
- Λέω να κρατήσω το κομπόδεμά μου για να κάνω διδακτορικό...