13 Οκτωβρίου 2006

Στριγκάτος

Ταγαράδες
Ανήψια στα ΚΕΠ
Πλημμύρες
Κουμπάροι και φίλοι στην υπόθεση της ΜΕΒΓΑΛ
Γυναίκα στο κετεριγκ της Νομαρχίας
Τηλε-μαϊντανός . Από τα παράθυρα στο πακέτο της Χατζηβασιλείου.
Ψευτόμαγκας με τους δημοσιογράφους των Αθηνών
Άντρακλας και το φωνάζει, οι άλλοι που δεν το φωνάζουν δεν είναι.
Ξανθόπουλος όπου τον παίρνει.
Αυτός είναι ο Νομάρχης που είχαμε. Συνεχίζετε να θέλετε να τον έχουμε;

Μη 'ρθειτε την Δευτέρα να με κοροϊδέψετε ότι πάλι Ψωμιάδη έβγαλα, γιατί όταν έγκαιρα ζήτησα την βοήθειά σας, εσείς μου είπατε ότι ψηφίζετε εκεί που έχετε το χωραφάκι και ότι κρατώντας τα δικαιώματά σας εκεί, βρίσκετε ευκαιρία να επισκεφθείτε το χωριό σας.

Εσείς οι άλλοι που θα μείνετε να ψηφίσετε εδώ, μη γυρίσετε να μου πείτε "και ποιόν να ψηφίσω, την Πατουλίδου;". Έχει άλλους 6. Τον σημερινό μόνο μη ψηφίσετε.

2 σχόλια:

Oneiros είπε...

γιατί όταν έγκαιρα ζήτησα την βοήθειά σας, εσείς μου είπατε ότι ψηφίζετε εκεί που έχετε το χωραφάκι και ότι κρατώντας τα δικαιώματά σας εκεί, βρίσκετε ευκαιρία να επισκεφθείτε το χωριό σας

..μικρά μου πόνι.

Black Pearl είπε...

τώρα αν πω οτι στο σπίτι μου έχω χωράφι με 30 ελιές, αλλα ψηφίζω στο Ε' Δημοτικό Διαμέρισμα, εγώ θα φταίω;